2 Eylül 2016 Cuma

KORKU KOMEDİ BANA NORMAL AKTİVİTELER

KORKU KOMEDİ BANA NORMAL AKTİVİTELER

Geçenlerde davet edildiğim filmin basın gösterimi, film galasından halliceydi. Kız kardeşimi de kaptığım gibi gittiğim basın gösteriminde film öncesi yönetmen ve oyuncular TV kanallarına bıdı bıdı röportaj verirlerken biz de ikram edilen çöreklere yumulup filmin başlama saatine kadar kahvaltımızı yaptık. Göbeği kendisinden önce giden yapımcı Alper Kıvılcım’ın bana karşı rahat ve sıcak tavırları için de ayrıca çok teşekkürler. Bu arada sevgili Alper ve sevgili Özgür de film de konuk oyuncu olarak yer almışlar. Alper’in rahat tavırları yine filme yansımış ve oldukça eğlenceliydi. Konuk oyunculardan bir diğeri de bunalım adam Halil Sezai idi (en azından şarkılarında ööle.)

Neeeyse, yiyip içip salona girdiğimizde Yönetmen ve oyuncuların heyecanı tavan yapmış bir vaziyette yerlerimize oturduk. Bu arada filmi perşembe günü izledik ve bu film gösterimin haricinde oldukça boktan geçen bir perşembe yaşadığımızı da itiraf etmeliyim. Koca popolarımızı koltuklara gömdükten sonra ışıkların da kapanmasıyla filmin ilk kareleri harekete geçmeye başladı.

İki kafadarın parasızlık yüzünden girmiş olduğu sinema sektörünün iç yüzünü izleyiciye başarılı bir şekilde yansıtan yönetmenimiz, filmi tüm sinema emekçilerine adamış. Son dönemlerde iyisiyle kötüsüyle çekilen bolca cinli korku filmlerle daşşak geçen ve bir o kadar da son karelerde izleyiciyi ve Türk korku sinemasını kendisiyle yüzleştiren film, sadece bir korku-komedi değil, aynı zamanda da kamera arkasında neler döndüğünü izleyiciye gösteriyor.

Filmin başrolünü paylaşan Süleyman Kabaali, hem yüz olarak hem de oyunculuğu ile bana Zeki Alasya’nın gençlik yıllarını anımsattı. Ufuk Şen ise komedi konusunda yine oldukça başarılı bir oyuncu. Komediye yakışan farklı bir yapısı var. Yine Bengi İdil Uras’da iki rolle karşımıza çıkıyor ve izleyiciyi gülmekten kırıyor.


Ben filmin en çok mezarlık sahnesinden keyif aldım. Kısa bir sahneydi fakat koltuğumdan doğrulup, heyecanlanmama neden oldu. Hep güldürüyor mu; tabii ki hayır. Aniden karşılaşacağınız şok sesleri ile yerinizden fırlaya da bilirsiniz. Ben filmi beğendim, tüm ekibin yüreğine sağlık. Umarım ikincisi de hemen arkasından gelir.


Vizyon Tarihi: 02 Eylül 2016
Yapımı : 2016 - Türkiye
Tür : Komedi ,  Korku
Yönetmen : Özgür Bakar
Oyuncular : Ufuk Şen ,  Süleyman Kabaali ,  Bengi İdil Uras ,  Duygu Paracıkoğlu ,  Sanem İşler Şen
Senaryo : Özgür Bakar ,  Alper Kıvılcım
Yapımcı : Özgür Bakar ,  Alper Kıvılcım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder