18 Ocak 2016 Pazartesi

THE BABADOOK FİLMİNİN ANALİZİNİ YAPTIM

Sonra bana gelip "yok neden söyledin, yok neden anlattın" demeyin. Zaten filmi size komple anlatmıyorum. Filmin içerisinde daha bir çok sürpriz var. The Babadook/Karabasan filminin analizini biraz yapmak istedim. "Abi film iyi güzeldi de, filmin sonu neden öööle bitti" diye bana sıkça soruyordunuz. Alın size cevabı.

THE BABADOOK/KARABASAN (2014) IMDb:6.9

Vizyon Tarihi: 15 Ağustos 2014
Yapımı : 2014 - Avustralya
Tür : Dram ,  Gerilim ,  Korku
Süre: 92 Dak.
Yönetmen : Jennifer Kent
Oyuncular : Essie Davis ,  Adam Morgan ,  Daniel Henshall ,  Hayley Mcelhinney ,  Benjamin Winspear
Senaryo : Jennifer Kent
Yapımcı : Kristina Ceyton ,  Julie Byrne






VİDEODA THE BABADOOK FİLMİNİN ANALİZİNİ BULACAKSINIZ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder