25 Ekim 2015 Pazar

AMERICAN HORROR STORY: HOTEL/ 3.BÖLÜM

AMERICAN HORROR STORY: HOTEL/ 3.BÖLÜM

Kimisi harika bir sezon derken, kimisi de bu sezonu itin götüne sokmuşlar gibi yorumlar okuyorum dizi hakkında. Bana sorarsanız; dizinin bu sezonu, yavaştan  izleyiciyi üzerine çekiyor gibi. Karakterlerin,  iki bölümdür tanıtılması, geçmişlerinin anlatılması hâlâ devam ederken, yan olaylar da ana olaylara doğru yol alıyor diye düşünüyorum.




5. sezonun 3. bölümünde Bu kez Kontes’in geçmişine doğru yolculuğa çıkıyoruz. Dizi, Tristan ile açılışı yapıyor. Tristan’nın otelin yaratıcısı kötülerin kötüsü, kendine has cinayetleriyle dillere destan James March’a olan hayranlığı ile başlıyor ve onunla bir odada bir anlaşma üzerine konuşarak devam ediyor. James ise Tristan’ı bir çeşit maşa olarak kullanıp, otelin yeni sahibine karşı kullanmaya çalışıyor.

Bu arada otelin yeni bombası olarak gösterilen Lady Gaga bir yana, ikinci bölümden beri izlediğimiz dünyaca ünlü model Naomi Campbell, Claudia rolüyle yeni yetmelerin bilmediği biri olarak düşünüyorum. Naomi’yi bu dizide görmek, bana göre oldukça şaşırtıcı.

Dedektif John, otelde olup bitenleri dikizlemek için otelde kalırken, keş Sally’de her geçen bölüm dedektife hükmetmeye başlıyor. Kontes kendisine yeni bir manita yapınca eskisini devre dışı bırakıyor. Bundan istifade eden ve diziye bu bölümde yeni giren Ramona karakteri ise Kontes’in eski sevgilisini kaçırıp, Kontes’ten intikam almak için kullanıyor. E-tabii Danovan’nın da canına minnet, zaten terk edilmiş, o da Ramona ile işbirliği yapacak gibi görünüyor.

Resepsiyonist teyzemiz Iris ise oğlu Donovan ile geçmişlerinde yaşadıkları tatsız olaylardan dolayı araları açık. Donovan annesinden nefret ediyor ama yaptığı hatayı anca annesi intihar edince anlıyor. Unutmamak lazım ki Donovan’da bir vampir. Hemen bu özelliğini kullanıp acaba annesini diriltecek mi? Oteldeki vampirlerin götü sıkıştı mı hemen kanlarını emdirip, karşılarındaki kişiyi de ölümsüz yapıyorlar. Bu arada dedektifin karısı da ondan boşanmak için gerekli kâğıtları oteldeki kocasına getirince, o da otelin korkunç koridorlarından nasibini alıyor ve bu ürkütücü koridorlarda kendisini bir sürpriz bekliyor.


Dizi pek izlemeyen diye övünen ben şimdi de Bates Motel’e başladım. Dizi 3. Sezonunu yapmış. Daha devam edecek mi, yoksa bitirdiler mi emin değilim. Bilgisi olan varsa bana yazarsa sevinirim. Bates Motel dizisi Afred Hitchcock ustanın Psycho filminin dizi versiyonu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder