25 Ekim 2014 Cumartesi

GOOD PEOPLE-ÖLÜMCÜL OYUN (2014)

Çağdaş gerilim ne yiiiaaa ben onu anlamadım!Filmin konusu geçerken bazı siteler de,"çağdaş gerilim"diye adlandırılmış.Gerilim belli bir çağı yok yavrucuuum.Gerilim herçağda gerilim.Aman her neyse,bu çağdaş gerilim anlayışını sevmedim.Yani beni pek germedi açıkçası bu film.Sanırım filmin gidişatında abartılı ve süslü sahnelerden kaçındıkları için diye düşünüyorum.Germesi gereken sahneler normal hayatta olması gerektiği gibi.E tabii bizler de alışmışız bol efektli ve süslü-püslü gerilim sahnelerine,e tabii kesmedi beni bu filmin gerilim sahneleri.Ozaman gelelim konuya.Nasıl anlatsam ki? :)

Tom ve Anna birbirlerine yakışan güzel bir çifttir ve tek dertleri sadece bebek sahibi olabilmek değil,aynı zamanda yeni taşındıkları evin borçlarını da ödemektir.Lan n'aaapsak da,ne etsek,biraz daha para kazansak ta bütün bu borçlardan kurtulsak diye kara kara düşünürlerkeeeeeen;hoppallaaaa aniden alt komşuları geberir ve ölen komşunun evine girdiklerinde deve yüküyle buldukları bir çanta para bulurlar ve bu ikisinin  gözü döner.O parayı ben bulsaydım;sadece gözüm değil,götüm bile dönerdi falla.Neyse abicim bunlar parayı hiç vakit kaybetmeden alırlar ve kendi evlerine saklarlar.Yaptıkları şeyi bir yandan vicdan yaparlar ama n'apacan sıfıra sıfır,elde var sıfır.Her ay sonunu zor getiren çift için bu para ciddi anlamda önem taşımaktadır.

Fekaaat,bu parayı çorlamanın da bir bedeli olacaktır tabii.Para bir yandan harcanırken,bir dedektif sürekli olarak Tom ve Anna çiftini gözetler,bir yandan da paranın asıl sahibi olan mafya ve bu mafyanın karşısında duran ve bu paranın asıl sahibinin kendilerinin olduğunu düşünen başka bir mafya da işin içine girince bizim Tom ve Anna'yı alır mı bir göt korkusu.Her taraftan kapana sıkışmak üzere olan evli çiftimiz acaba ne yapacaklardır?Alıp başlarını nerelere kaçacaklardır ve götlerine giren bu koca kazığı nasıl çıkaracaklardır?Eeee şemsiye içerden açıldı bir kere gelde şimdi o şemsiyeyi popodan çıkart.Hadi bakalım;Tom ve Anna'ya kolay gelsin,sizede iyi seyirler.Bu arada yazımı okuyan arkadaşlar beni facebook safyamdan da takip edip,güncel korku ve gerilim filmlerini öğrenebilirler.Bana face den ulaşabilmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.


IMDb Puanı: 5,4

Yapımı : 2014 - ABD
Tür : Dram ,  Gerilim
Yönetmen : Henrik Ruben Genz
Oyuncular : James Franco ,  Kate Hudson ,  Omar Sy ,  Tom Wilkinson ,  Michael Jibson
Senaryo : Kelly Masterson

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder