18 Eylül 2014 Perşembe

BİRİNCİ FİLMDEN DAHA RUH; THE PACT 2/RUH 2


Ruh 2 filminin birincisinin dvd'sini aldığımda heyecana kapılıp,bir an önce izlemek istemiştim fakat,filmi izlemeseydim ve heyecanım devam etseydi diye düşünmüştüm.Film kötüydü gerçekten.İkinci filmde belki bir şeyler düzelir ümidiyle izlemeye kalktım ama maalesef yine tırt bir filmle karşılaştım.


Yine yardım isteyen ruhlar ve işin içinden çıkılmaz kabuslar.June kızımız her gece gördüğü kabuslar karşısında biraz kıllanır tabii.Bu kabusların aslında gerçek hayatında da bir yeri olduğunu anlayınca bu işin peşini bırakmaz ve olayı araştırmaya başlar.Bu arada ilk filmde yaşanan cinayetlerin katilini taklit eden bir katil türer ve başta June olmak üzere çeverisindekileri rahatsız etmeye başlar.Bu arada benimki de laf yani,ne rahatsız etmesi be,herif bıçağı direk milletin popoya sokar.



Bu arada ben bu filmi izlerken,sanırım kendimi çok fazla filmin içerisinde bulamadım ve şu an filmi anlatmakta zorlanıyorum farkındaysanız. :)Yok yok bildiiiiin can çekişiyorum.Filmden aklımda kalan bir başka şey ise ruhların çok dağınık ve müsrif olmasıydı.Nedir o öyle ya.June evine giriyor,elektirkler açık,su şıpır şıpır damlıyor.Tabiii kimse sormuyor;kim ödüyor bu elektiriğin ve suyun parasını diye.Ah bir de ortalığın her defasında dağınık olmasını unutuyordum.Bu filmde görüp göreceğiniz en dağınık hayaletlerle de karşı karşıyayız.Walla hayaletin mi var derdin var diyor,tahmin edilebilinir,klasik sürpriz sonun sizin beklediği bir filmin sizi çağırdığını söylüyorum ve cümlemi burada bitiriyorum.Filmde bir-iki hoplama garanti.Anlayacağınız,ikinci film,ilk filmden daha ruh bir film olmuş.Ağır temposu,bayık havasıyla sinemada korku filmi izlemek isteyen izleyiciyipek mutlu edecek bir film değil.

FİLMİ TÜRKÇE ALTYAZILI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN




IMDb Puanı:4,4


Yapımı : 2014 - ABD
Tür : Gerilim ,  Gizem ,  Korku
Süre: 96 Dak.
Yönetmen : Dallas Richard Hallam,  Patrick Horvath
Oyuncular : Scott Michael Foster ,  Amy Pietz ,  Haley Hudson ,  Patrick Fischler ,  Camilla Luddington
Senaryo : Patrick Horvath ,  Dallas Richard Hallam

Yapımcı :  -


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder