30 Ağustos 2014 Cumartesi

PARANORMAL ÇILGINLIK

Aaaaa ama aşk olsun.Neden bana daha önce söylemediniz,darılırım ama bak :) Bu paranormal film hastalığı virüs gibi dünyaya yayılıyor,belli.Ulan ne ara yaptınız da, ne ara vizyona soktunuz bu filmi hiç haberim yok.Bir de benim gibi kokrukolik biri bu filme nasıl dikkat edemez nasıl!


Bahsettiğim film;Paranormal İstanbul.Bir de benim yedi tepeli ,üzerine şiirler yazılan şehrimde bir paranormal olaylar eksikti.Ooolum zaten etrafımız milyon tane türbeyle çevrili,herfileri azdırmayın bir de.E yapmışlar bir kere n'apalım.Filmi henüz izlemedim ama fragmanı bile tüğlerimi tiken tiken etmeye yetti.Bu kadar anlaşılmaz,bu kadar berbat bir fragman yaparak cidden sinirden kıllarım badana fırçası gibi dikildi.

Kendi yapmış olduğumuz filmle mi sadece dalga geçeceğimi sanıyorsunuz.Yooo bir de paranormalin Tokya şubesine adım atıp,Paranormal Activitiy 2:Tokyo Gecesi filmine hafiften sürtmek istiyorum.Walla adamlar aşmış abi.Bak,biz hala ilk bölümde kalmışız,walla yazık bize.Ama burada "adamlar yapmış abi"gibi bir cümleyi sadece ikinci bölümlerini yaptıkları için kullanıyorum.Tokyo versiyonunu da izlemedim.

Hollywood yapımı olan Paranormal Activity ve serisi artık fabrikasyona bağlamış durumda.Baktılar ki insanlar,gözükmeyen şeylerin,hayaletlerin,ruhların büyüsüne kendileri kaptırıp,korkudan göt atıyorlar,madem öyle seriye bağlayalım,dediler tabii filmi.Hop ustaaaa bant usulü mü çalışıyorsunuz?Biraz yavaş,ağırdan satın kendinizi de azıcık şu filmlere değişik bir kaç efekt ekleyin.Her filmin sonunda ayrı bir aile dramı yaşattığınız yetmedi mi?


İşte bu bant usulü Hollywood serisine alıştık derken birden tüm dünya da bu filme ayak uydurup,filmin çeşitli şubelerini yapıyorlar.Hatta film okadar çok tutuyor ki filmin çocuk versiyornu olan "Paranorman" isimli animasyon bile piyasaya kendini atıveriyor.Ben filmlerin pek çoğunu izlemedim ama isterseniz siz,Paranormal Turizim yolcuları olarak özel tasarlanmış ve lüks otobüslerimize atlayıp,bir Paranormal dünya turuna çıkabilirsiniz.Nasıl olsa tüm ülkelerde sizi bekleyen görünmeyen kötü güçler sizi beklior.Töbe töbe.Lan yine gece helaya gidemicem heeee.N'oluyor lan!Bitıkırtı mı duydum yoksa hı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder