3 Ağustos 2014 Pazar

EVENT 15 yada ALPHA ALERT

Ramazan ayı içerisinde en yakın arkadaşlarımdan biri olan Alkan'nın,İlhan'nın evine yemeğe davet edilmesi üzerine ben ve bir başka arkadaşımız Erol da,İlhan'a sürpriz yapmak istemiş,ve habersiz bir şekilde Alkan ile İlhan'nın evine gitmiştik.

İlhan balkondayken,biz de gizli saklı apartmana girip,asansöre binince,biz İlhan'a sürpriz yaptık ama,Asansöründe bize bir sürprizi vardı.Ulan bu nasıl asansör,diye asansörün içine daldık.Neredeyse dudak dudağa yapışacaz;o derece küçük ve dar bir asansör.Bizim Alkan'nın maşallah sadece götü kurbanlık dana gibi zaten,onun yanına da Erol ve ben sıkıştık ve bastık asansörün düğmesine.Sanırım 3.yada 4.kata çıkacaktık ki,asansnsör henüz birinci kata bile yaklaşamadı.E tabii sen 100 kg'lık asansöre 300 kilo binersen,daha birinci kata çıkmadan,ciyak ciyak asansör ağırlık alarmı çalmaya başlar.

Alarm çalmaya başlayınca ve asansör normal hızından daha yavaş bir hıza düşmeye başlayınca üçümüzünde götü üç buçuk atmaya başladı.Yok;bizi kurtarmaya gelip,asansörün kapısını açsalar,dikdörtgen bir kalıp şeklinde heriflerin üzerine yığılacaz.Asansör çok yavaş bir şekilde ve Alkan'nın tırsıp,ettiği duğalar sayesinde birinci kata kadar  gelebildi ve durdu.Asansörün durmasıyla,Alkan götünü dışarıya zor attı.Erol ve ben de kaldığımız yerden devam edip,yukarıya asansörle çıktık.

Evet;bu gereksiz asansör hikayesini yeni zilediğim filme bağlamak için anlattım.Bu kez anlatacağım film de,biri kadın,üç asker asansörde kapalı kalıyorlar ve bakalım neler oluyor.Event 15,bir başka adıyla Alpha Alert,2013,ABD yapımı bir gerilim filmi.Üç asker,öncesinde kendileriyle yapılan bir video kaydı şeklinde bir görüşmenin ardından işleri biter ve odadan çıkıp,asansöre binerler.Aniden bir gümbürtü,sarsıntı olur ve asansör durur.İlk başta kısa süreli bir sorun olduğunu düşünürler ve asansörün telefonundan yardım isterler.Cep telefonları çalışmamaktadır ve asansörün yardım telefonundan gelen sesle panikleri ikiye katlanır.Bulundukları bölgeye teröristler tarafından güçlü bir bomba atılmıştır ve meydana gelen radyasyonlu duman ise çok kısa sürede bulundukları binanaya ulaşacak ve hepsi hapı yutacaktır.Bu arada apartmanda ise yardım isteyecekleri kimse kalmamış ve üzerlerindeki stres tavan yapmıştır.

Filmin sonunda izleyeceğiniz sürpriz son sizi şaşırtırmı bilemicem ama ben tahminimde yanılmadım.Sabit mekanda geçen filmler iyi bir gerilim kurgusu içerisinde ilerlediğinde sıkıcı olmaktan çıkar ve birden çok mekanda geçen gerilim filmlerinden bile daha iyi hale gelebilir.Orta şekerli diyebileceğim filmde,Koleksiyoncu ve Koleksiyoncu 2 filmlerinde izlediğimiz bayık bakışlı aktör Josh Stewart var.


IMDb Puanı:4,7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder