1 Haziran 2014 Pazar

KRONİK BİR FİLM;TEH INCIDENT-CİNNET GECESİ

Walla ben olsam;o dört pasaklı herifi hayatta o yemekhaneye sokmazdım herhalde.Ulan o ne saç baştır öööle yiiiaaa.Heriflerin suratına bak,git direk,fritözdeki kullanılmış yağ hesaaabı bunları klozete boşalt.Iyk!E tabii yemek yaptıkları yerde bi'tek akıllı herif olmayınca,kimlerin yemek yaptığıda pek mühim olmuyor heralde. :) Çünkü burası bir akıl hastanesi.


Nerde kronik vaklalar var hepsi toplanmmış buraya,birbirlerinin suratına mööö möö bakıyorlar.Aman bırakın baksınlar.Bize dokunmayan yılan bin yaşasın düşüncesindeki aşçılarımız yemeklerini yapa dursunlar,ben de,hadi filmi anlatayım birazcık size.

Şimdi bunlar hem amatör bir rock grubu,hem de bir akıl hastanesinde yemek yapan dört arkadaşalar.Yemekler yapılıp,dağıtım zamanı geldiğinde,güçlü bir camekandan yapılmış yemekhaneden dağıtım yapıyorlar.Yemekhaneye gelen deliler ise sert,kodummu oturtan bir güvenlik görevlisi eşliğinde yemeklerini alıyorlar.Tabii akıl hastalarının nefret ettiği bu canavar güvenlik,ilerleyen dakikalarda yumuşayıp,bir kaç kilo kıymaya dönüşüyor o ayrı bir konu.


Bir gece yine yemekler yapılmış,tam dağıtılıyorken,aman Allahım bir fırtına,bir kıyamet kopuyor ki sormayın.Ortalık fena!Dışarı çıksan anında kıçına yıldırım düşecek,o derece.Zaten olan oluyor ve caaaart diye,akıl hastanesinin tepesine yıdırım düşünce,hastanedeki tüm elentürükler kesiliyor ve kalıyorlar mı bunlar karanlıkta bu kaçıklarla birlikte.Tüm koğuşların kapıları da elektronik olduğu için,bütün koğuş kapıları açılıyor mu.Eyvahlar olsun!Kız;bütün deliler ortalıkta cirit atmaya başlayınca,onlara bu boktan yemekleri yediren dört kafadarın peşine düşüyorlar.Siz misiniz bize bu çöpü yemek diye yedirten hesaaabı,kaptılar mı kazma küreği,bunları hastanenin içinde dört döndürüyorlar.E tabii bizim dört rockcu ahçı için bitmek bilmez bir gece başlıyor.


Filmin beni heyecanlandıran bir yada iki sahnesi oldu.İçimi titretip,"ıyyyy şuna bak"dediğim ise bir sahne oldu.Zaten ne çekiyorsak şu kötü kurgu yüzünden çekiyoruz arkadaş.Benzeri akıl hastanesi filmlerini daha önce de izlemiştim;o yüzden pek beni etkilemedi.Eğer vaktiniz varsa izleyebilirsiniz,hiç olmadı eğlenceli bir film yorumu okumuş oldunuz.Daha ne istiooonuz :)Hadi iyi seyirler şekerim. ;)

IMDb Puanı: 5.4

Korkukolik Puanı:Bazı müzik stüdyosu sahnelerin filimin gidişatına hiç etkisi olmamasına rağmen,neden koyduklarını anlamadım.Fişlmin süresi uzasın diye zaar.

2011 - AvusturyaKanada
GerilimKorku
85 Dak.


Jules Saulnier

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder