12 Mayıs 2014 Pazartesi

OFİSTE KOVALAMACAYA HAZIRSANIZ;NOT SAFE FOR WORK

Ben bu filmin bir sinema filmi mi,yoksa bir tv dizisi mi olduğunu anlayamadım açıkçası;ama film,1 saat 10 dakikalık süresiyle beni perdeye kitledi.Projeksiyon cihazı kullandığım için "perde"kelimesini kullandım.Havamızı da atıp,aradan çıkarttıktan sonra birazcık filmden bahsedeyim korkukoliklerim benim.

Başta da belirttiğim gibi televizyon dizisi duygusu yaratan film de,çömez bir avukat adayının ofiste,gecenin bir vakti,görevendirilmiş bir katil ile aynı yerde mahsur kalmasını anlatıyor.Şirketin gizli dosyalarının yer aldığı çelik kapılı odasında her ne bok varsa katil orayı hedef alır ve içeride fazladan mesai için kalan bir kaç kişinin de işin içine karışmasıyla ve baş kahramanımız,çömez avukatın sevgilisinin de şirkete gelmesiyle işler karışır ve ortaya gerilim yüklü bir film çıkar.

Katilin hedefinin ne olduğunu tam olarak bilemeyen çömez hukukçumuz,koca ofisin içerisinde katil ile birlikte dört dönerler.Şirket patronunun karısının aynı gece vurulması ve şirket müdürnün de yapacağı süpriz sonrası kovalamacanın hızı giderek artar.


Filmin düşük bütçeli falan olduğunu söyleselerde,her zaman demişimdir;ben düşük bütçe-mütçe anlamam kardeşim.Bütçe yerlerde de olsa iyi bir hikaye ve iyi bir oyunculukla sıkı,soluksuz bir gerilim filmi ortaya çıkabilir.Hadi ozaman iyi seyirler herkeseeeeeee.





Yönetmen:
Ülke:
Tür:

1 yorum:

  1. Ay ben çok beğendim bu yorumlarını, hemen kesin izleyeceğim. Melih.

    YanıtlaSil