19 Mayıs 2014 Pazartesi

HAFTA SONUNDAN KALMA İKİ FİLME BİRAZ MADİLİK YAPAYIM :) GODZİLLA VE İNANILMAZ ÖRÜMCEK ADAM 2

Bunlardan ilki;koca götlü Godzilla.Film bittiğinde,aaaa sen iyi bi'şeymissin yiaaaa Godzilla dedirtti bana.Hayatımda izlediğim ikinci Godzilla filmiydi ve bence 1998'de vizyona giren Godzilla daha mı eğlenceliydi acaba diye düşünmedim de değil hani.

Tabii ki yeni Godzilla her anlamda efekt olarak daha iyi;fakat oyunculuklar vasat.İki saate yakın bir süre gözüme taktığım 3D gözlüklerle kocaman bir yaratığı izlemek heyecanlı oluyor.Bu iguana-dinazor kırması yaratık,bu kez sanki içine bir dublorün girdiği maket gibi olmuş duygusunu uyandırdı bende.98'deki Godzilla'nın ise neredeyse sadece ayağını görebiliyorduk;o derece devasa bir boyutaydı yani.Fakat değişen pek bir şey yok aslında,o koca götünü dev göktelenlere çarpa çarpa şehirde dolaşan kocaman bir canavar sözkonusu.Yerlebir olan binalar,kaçışan insanlar,dahil edilen iki ayrı metalik yaratık ve bitmeyen aksiyon ve gerilim.

Filmin sonunda ışık yandı ve salonun en ücra,arka köşesinde gerçek iki Godzilla gördüğümü de belirtmeden geçemicem.Anacım onlar neydi öööle be.İki şişko sevgili,film bitmesine rağmen fingirdeşmenin etkisinden kurtulamamış,bir çift Godzillanın çiftleşme sahnesi gibi birbirlerine sıkı sıkı sarılmışlardı. :) Bu filme dahil edilen iki adet te farklı yaratık vardı ki onlarda metaldenmiş gibi görünüyorlardı.Kulakları sağır edici sesiyle,dev cüsseleri bu yaratıklardan hoşlanacağınızı düşünüyor,bu macera ve gerilim dolu filme gidip,eğlenmenizi tavsiye ediyorum.

Gelelim ikinci gittiğim filme;İnanılmaz Örümcek Adam-2.Filme gidebilmek için pazar,öğlene doğru 11'de evden çıktım.Film 3 saat kadar sürdüğü için,15 seansına girersem akşamı ederim,bari günü kurtarayım dedim ve daldım salona.

Salona girdiğimde gözlerime inanamadım.Salonun ön iki sırası boştu fakat geri kalanı 13-16 yaş grubu çocuklarla doluydu.Eyvah,dedim;kesin bağıra çağıra filmi izler bunlar ve salon karardı.Işığın perdeye yansımasıyla birlikte en arka koltukta oturan piç kurularından birinin elini ışığın önüne tutmasıyla,hah şimdi yarrağı yedik,kesin film bitene kadar bu fırlamaların işkenceleri devam edecek.Neyseki bir kaç arkadaşının uyarısıyla başına gelebilecek daha beter bir şeyden de yırtmış oldu;benim gazabımdan.Yoksa Godzilla gibi bir kükrerdim ki sinama salonu ayağa kalkardı.

Film de aksiyonun bittiği yerde espriler,esprilerin bittiği yerde ise aksiyon ve inanılmazlık devreye giriyordu.Ben yeni Örümcek Adamı daha çok sevdim.Adamın mimikleri,hareketleri falan çok doğal bence.Filmin konusunu anlatmıyorum ki çoğu kişi ordan burdan araştırıp,okumuştur kesin.Duydusallık,aksiyon ve fantastik sahnelerle seveceğinizi tahmin ediyorum.Film gösterimden kalkmadan hemen izlenilsin.İki buçuk saatlik süresinide göz önünde bulundurup,işinizi gücünü öööle ayarlayın da gidin heee.Hadi iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder