14 Nisan 2014 Pazartesi

HAUNTER/HAYALETLİ EV

Al,yine bir film adı felaketi daha.Bukadar klişe bir ismi aramak için bayaaa bi uğraşmııııış ve en nihayetinde uydurabilecek en dar yerinizden uydurmuşssunuz bebeiim.Eh n'apalım her zaman olduğu gibi yine idare ediciiiz bakalım.

Gelelim filmimize.Geçtiğimiz cuma,Egemen Bağış'ın cuma tiviti sonrası vizyona giren film,ööle uzunca bir süre beklidiğim bir film de değildi açıkçası.Şu sıra,korku filmi kıtlığı içerisinde olduğumuz için filmi hemen indirigandi yöntemiyle izlemeye başladım.

İzlemeye başladım ama bu kadar yorucu bir film olabileceğini de tahmin etmiyordum açıkçası.Filmin başları biraz karışık gelişiyor.N'oluyoruz lan filan diyorsunuz ilk önce;çünkü Lisa adındaki minnak ve agrasif kızceğiz 16.yaş gününe bir gün kala bir kaza sonucu nalları diker ve ölümsüz hale gelir.Sadece kendisi değil tüm ailesi cortlamıştır aslında.Bu durumu filmin başlarında anlamadığım için epeyce kafam karışmıştı.Lisa,ailesiyle birlikte kaldıkları evde her gün aynı olayları tekrarlar ve sıkıntıdan patlar.Bu esnada bir süre sonra evlerinde,herzaman olduğu üzere garip şeyler olmaya başlar;kıyafetlerin ortadan yok olması,babasının kadın kılığına girip fahişelik yapması gibi.Desem de inanmayın bu kısmı ben salladım :)

Evde garip sesler,kaybolan eşyalar,ve otaya çıkan garip görüntülerden kıllanan Lisa,durumu araştırmaya ve başına iş açmaya çalışırken bir gün eve gelen telefon tamircisi görünümlü çok tuhaf bir adamdan da evin bir köşesinde sıkıştırılarak uyarı alır;"duyduğun sesleri duymamazlıktan,gördüğün şeyleri de görmemezlikten gelirsen senin için çok iyi olur ve acı çekmezssin."


Tabii ki Lisa,bu uyarı amına bile takmaz ve inatla olayı gurcalamaya başlar.Gurcaladıkça da neden öldüklerine ve bu evin neden böyle hayalet bir ev olduğuna dair ip uçlarına adım adım yaklaşır.Filmi izlemeye başlarken hiiiiiç ööle paniklemeyin.Evet;biraz karışıkmış gibi geliyor ama dikkatli bir şekilde izledikçe hatta keyif bile alabilirsiniz.Film de abartılı korku sahneleri yerine bolca gizem kullanılmış.İlginç ilerleyişi ve gizemle dolu oluşu filmi izlenir kılıyor.Neyse;bu gece yatarken  kulaklarınıza pamuk tıkamayı ihmal etmeyin.Belki de bu hayalet evden gelen çıtırtıları siz de duyacaksınızdır.Hadi iyi seyirler size.Yepyeni korku filmleriyle geliyorum.


IMDb Puanı:5.9

Korkukolik Puanı:Biraz karışık ilerleyip,yoruyor.


Director:

Writers:

, (screenplay)

Stars:

, ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder