10 Nisan 2014 Perşembe

CABIN FEVER:PATIENT ZERO/DEHŞETİN GÖZLERİ:HASTA SIFIR

Eveeeeet;serinin nihayet üçüncü filmindeyiz.Değişik birşeyler bekliyorum diyorsanız çok fazla beklemeyin avucunuzu hatta ayaklarınızın altını bile yalarsınız.Yine her zamanki gibi insan etine "doymadım,doyamadım yemelere seni ben"diyen bulaşıcı virüsümüz iş başında.bu kez terkedilmiş bir adada.

Bir gemide,bir şekilde ortaya çıkmış ve yine bir şekilde deniz suyuna karışmış virüsümüz,sanıyorum deniz yoluyla şehire kadar gelecek ve 4.filmde milletin ağzına sıçmaya devam edecek.Üçüncü ve son filmimizde ise karantinaya alınan ve virüse karşı bağışıklığı olan kişi,cam odanın içerisinden çıkamdığı için haliyle canı sıkılır ve ordan çıkmanın bir yolunu arar.Oradan çıkamayınca,milletten intikam almaya çalışarak farklı bir yol dener.Bu yolu filmin sonunda göreceğiz.Filmin başından tahmin ettiğim bu yolun,filmin sonundaki kurgusu fena sayılmazdı.

 Bu esnada yeni evlenmek üzere olan genç ekeğimiz,fırlama erkek kardeşinin ve onun yavuklusunun ısrarını kıramayarak bir tekneyle,bir kaç arkadaşlarınıda yanlarına alarak,evliliğe veda partisi de denemez;evliliğe veda sekslerini yapmak için denize açılırlar.Bu denyolar da gide gide,virüsün yayılmaya başladığı bu ıssız adaya giderler.Ha bok var ya illa bir kaç genç o ıssız adaya gidecek ve belalarını bulacak.


E haliyle ilk virüsü kapan,bizim kuduruk,koca memeli esmer kızımız olur.Walla kusura bakmayın;ama çoukların isimlerini unuttuğum zaman,"çocuk"or"kızımız"şeklinde saçmalıyorum.İdare edin.Haftada,bir dünya korku filmi seyredince beyin biraz embesile bağlıyor.

Hah ne diyordum;ha,fırlama çocuk da virüsü kapan ikinci kişi olunca olaylar korkunç bir şekilde ilerliyor ve bu olayaların kaynağı olan ve yardım istemek için gidecekleri bir eve doğru yol alıyorlar.Tabii gittikleri evin aslında karantinaya alınmış bir ev olduklarından haberleri de yoktur.

Makyajları falan sevdim.Plastik makyajla bayaaa korkunç görüntüler ortaya çıkartmışlar.Film,bir süre sonra bir zombi filmini de anımsatsa heyecanı yüksek denebilecek bir yapıya sahip.
Benden bukadar.Bundan sonra denize gittiğinizde gireceğiniz yere dikkat edin ve ona göre girin.Yoksa virüsü kapar,oturursunuz götünüzün üstüne.Hadi annem tutmayın beni,daha izlenecek bir dünya korku filmi var.


IMDb Puanı:4.7

Korkukolik Puanı: Virüs,kaslı adamın memelerini yemiyeydi bir puan kırmayacaktım.


2014-ABD yapımı
                                     

                                                        


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder