7 Nisan 2014 Pazartesi

BEN İZLEDİM SİZ İZLEMEYİN

Biliyorsunuz burada elimden geldiği kadar korku-gerilim ağırlıklı filmleri yazmaya ve bu filmleri izlemeyen kişileri bilgilendirmeye çalışıyorum.İşte,benim meraktan izleyip ki elimde değil,boşa vakit kaybettiğim,siz korku filmi manyaklarının ise benim düştüğüm hataya düşmemeniz için izlememeniz gereken bir kaç korku filmini burada yazmaya karar verdim.Bu arada Imdb puanı olur da Korkukolik puanları olmaz mı,tabii ki olur.Bundan böyle Korkukolik puanlaması uygulamasına geçiyorum.Hadi bakalım neymiş bu filmler.



THE PACT;RUH: DvD kabına baktın mı,sanırsın korku filmi camiasının en deli filmi.Yahu,film satılsın diye "sürprizlerle dolu ve ürpertici","ürkütücü,acayip korkutucu","korkudan çığlık çığlığa kalacaksınız",şeklinde şeyler yazmışlar.Evet kalakaldım ama filmin saçmalığı ve basitliği karşısında.
 




Annie,annelerinin ölümü ardından eve döner ve çok greçmeden evde takırtılar tukurtular başlar.Geçmişe dair bir ruh tarafından esir alınan esas kız evdeki gizemi çözmeye çalışır filan.Basit efektlerle donanmış bomboş bir buçuk saat.Yinede siz bilirsiniz.
IMDb:5.8  Puanı:İzlediğime pişmanım

CHERNOBYL DIARIES;ÇERNOBİL'İN SIRLARI:Aslında film ilginç bir konuya sahip; fakat işleyişi ve kötü kurgusu maalesef filmi batırmaya yetmiş.Paranormal Activity'nin yaratıcısından bu kez yarattığı kötü bir filmi izlemek zorunda kalıyoruz.

10 yıl önce Ukrayna hükümeti Çernobil ve çevresini turistlere açmaya karar verir.Güvenli olduğunu söylerler fakat hiç de güvenli değildir.Bir grup genç turistin bu bölgeye inatla girip başlarına gelen abudik-gubudik olayları konu alan filmin asıl teması;insanın başına ne gelirse ya meraktan ya yaraktan da diyebiliriz;ama merak iyidir be,siz yinede merak etmeye devam edin.
 IMDb:5.0  Korkukolik  puanı:Eh hiç yoktan idare eder


THE INNKEEPERS;RUHLAR OTELİ: Ay nasıl sıkıcı,nasıl sıkıcı anlatamam.Bir de gitmişim bu filmin orjinal DvD'sini almışım.Verdiğim paraya acıdım;ama n'apiiiim yine merak dürtülerim devreye girdi ve izlemeseydim ölürdüm.Nedir efenim bu kötü makyajlı ve basit efektli filmin konusu?

Hayaletli olduğu konusunda nam salmış ve 100 yıldır hizmet vermekte olan Yankee Pedlar Inn otelinde iki çalışan manyak genç,bu otelin sırlarını ortya çıkarmaya karar veririler ve hayatlarının hatasını yapmış olurlar.Onlar bu sırrı aramaya çalışırken,asıl arıdıkları şey de onların peşindedir.

IMDb:5.5  Korkukolik Puanı:Ay dvd ye verdiğim paraya yazık

 Geçtiğimiz cumartesi çok yakın bir arkadaşım bana gelmişti.Biraz içip,korku filmi izleyelim dedik ama ziftin pekini içesice biz,alkolu biraz fazla kaçırınca filmin sonları da haliyle piç oldu.Ama,o kafayla bile yılmadım,usanmadım kafamı biraz zorladım ve izlediğimiz gereksiz filmin konusunu şöööle bi kafamda toparladım.Filmin adı;IN FEAR.


IN FEAR; Daha henüz Türkçe adı uydurulmamış sanırım.2013-İngiltere yapımı.Genç çift,Tom ve Lucy tatil için yola çıkarlar ve bir ormanın içerisinde lay lay lom şeklinde ilermeleye devam ederlerken aradıkları yeri bulamadıklarını ve asıl kötüsü,aynı yerde defalarca dönüp dolaştıklarını farkederler.Sanırım filmin ilk bir saati aynı yerde bin defa dolaşmakla sıkıcı bir şekilde geçiyor.

Gece çöktüğünde peşi sıra gelen tuhaf bir kaç olay karşısında,yolda,kendileri gibi mağdur bir kişiyi görürler ve arabalarına alırlar.Arka koltuğa aldıkları yaralı bu gençle birlikte daha da beter şeylere yelken açarlar dicem olmiiicek çünkü arabadalar.Du bakiiim ne desek;ha daha da beter olaylara doğru gaza basarlar;nasıl?

Valla alkollü olmamış olsaydım da bu filmin ne anlatmak istediğini hakikatten anlayamayacaktım.Siz de izleyin eğer bi halt anlarsanzı banada yazın.

IMDb Puanı:5.5  Korkukolik Puanı: Bi bok anlamadım.

Son dönemlerde sinemalarımızda bir korku filmi kıtlığı yaşandığını görüyorum.Bu durumda koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi derler hesaaabı biz de elimize düşen en dandik korku filmlerini izleyip vakit öldürüyoruz.İşte onlardan biri daha.

CASSADAGA:2011-ABD yapımı bu filmde,çocukluğunda geçirdiği bir kazadan dolayı sağır kalan  bir kızcağızın şakır şakır radyo dj'leri gibi konuştuğu saçmalığını izliyoruz.Yine aynı kazada küçük kız kardeşini de kaybeden kızımız,Cassadaga denilen medyumların ve garip olayların yaşandığı garip kasabada bir medyuma gider ve kız kardeşinin ruhunu çağırıp,onunla iletişime geçmeyi ister.Fakat işler NAH istediği gibi olur!


Kız kardeşinin ruhuyla bağlantı kuracam diye gider başka bir ruhla bağlantıya girer ve bu korkunç ruh kızın yakasını bırakmaz.Yakasını bırakmamasının da bir nedeni vardır ve sağır kızımız bu nedeni bulana kadar da bu madi ruh,kızın yakasından düşmeyecektir.Kötü oyunculuklar,kötü efektler,insanlardan insan-kukla yapan bir seri katil.Ay filmde her halt var.Karar sizin;izleyin ve görün ebenizinkini. :) Sonra bana gelip,neden beni uyarmadın demeyin.Beni takip edin,ne izleyeceğinize öyle karar verin.Çaktırmadan reklamımı da yaptım.Hadi annem NAŞ!

IMDb Puanı:5.5
Korkukolik Puanı: Bu filme ayrılan bütçeyle keşke bir kaç öğrenciyi okuyatdınız daha iyidi.

1 yorum:

  1. Tavsiye ettiğiniz filmlerden çok; o filmi anlatış tarzınızı beğeniyorum ben :))) geçmişte okuduğum bir mizah dergisinde böyle bir bölüm vardı. Yazar izlediği yabancı filmleri bizim memleketimizden bir yöre seçip oranın şivesiyle bize uyarlayarak anlatıyordu. Sizin yorumlarınızda onu çağrıştırıyor; komik ve eğlenceli...
    Mrs. Jackson

    YanıtlaSil