23 Şubat 2014 Pazar

KIZLI-ERKEKLİ KORKU FİLMİ:6 PLOTS

Şimdi size bir korku film anlatıcam,sizin hoşunuza gider mi bilemiyorum ama başbakanımızın hoşuna gideceğini de pek sanmıyorum. :) Filmde sonuna kadar  internet,sonuna kadar teknoloji,ve dibine kadar kızlı-erkekli görüntüler var.Nedir bu film;6 Plots,bizdeki adıyla Ölüm Kalım Oyunu.




Ha filmi beğendim mi?Asla!Eşe dosta kötü korku filmi nasıl yapılır diye bir örnek gösterecekseniz alın size bir örnek.Ha ama yok ben kötü korku filmlerinden de hoşlanırım diyorsanız karar yine sizin.Ben filmi türkçe dublaj izleme şanssızlığında bulunduğum için olay daha da vahim hale geldi.Yahu bu filmi nasıl bublajladınız,dublajlarken o kıçım gibi düüüüt düüt diye öten sansür sesi neyin nesiydi anlayamıdım gitti.Filmi indirigandi yaptığım için acaba tv'den mi kaydetmişler diye düşündüm ama filmin hiç bir köşesinde bir televizyon logosu da yoktu.

Filmde,hayatımızın bir parçası olan teknolojik oyuncakarı sıkça görüyoruz ki film,bu yol üzerinden ilerliyor.Bolca elma logosu gördüğümüz filmin sponsorunun da Amasya elması olduğu gerçeğinide unutmamak lazım.Ne çene çaldım,gelelim filme.

Alllaaah en sonunda yaz tatili gelmiş,okula ara verilmiş ve okulun popüler güzel kızları ve yakışıklı genç erkekleri bir araya gelmiş,kızlı-erkekli çılgın bir parti vermek için bir arkadaşlarının evine gelmişlerdir.7 genç,gece boyunca çılgınca eğlenip,eğlencenin dibine dibine vurduktan sonra alkolün de etkisiyle daha sevişmeye bile fırsat bulamadan sızıp kalmışlardır.

Ve aradan saatler geçer,bu çılgın gençlerden altısı,gözlerini,tabuttan bozma bir kutunun içerisinde açar.Yedinci gencimiz ise dışarıdadır ve tabutun içerisinde esir alınmamasının da bir nedeni vardır;Bu 6 genci kurtarmak.Ve oyun başlar.

Oyunun bazı kuralları vardır;ailelere ve polise haber verilmeyecektir ve her gencin yanında bir de akıllı telefon ve internetten canlı yayın yapıldığını anladığımız kameralar vardır,Ve artık saatler öncesinde izlediğimiz o ateşli ve eğlence için çıldıran gençlerden eser kalmamış,kıçları korkudan yusuf yusuf pozisyonda olan 6,kızlı-erkekli genç vardır karşımızda.

Filmin sonuna dek dev,elektirikli katil testereye,tabutun içinde benzinin içerisinde yanıp kül olmaya mahkum seksi bir kıza,tabutun içine giren kocaman böceklere tahammül edebilecekseniz filme başlayabilirsiniz.Filmin sonunda ters köşe yöntemine gidilmiş ama izleyiciyi bence pek tatmin edememişler.Fazla kuduran ve kızlı-erkekli gençlerin sonunun nasıl olacağını anlatan filmi izlemek istiyorsanız şimdiden herkese iyi seyirler şekerim. ;)

  Filmin IMDb puanı:3.8

Director:

            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder