25 Şubat 2014 Salı

PARAM VE OĞLUM

                            


                                       Yeşilçam iftihatla sunar;Param ve Oğlum


-He,alo Helâl
-Efendim babacıııım?
-Sanırsam Paralel köydeki Gezioğulları'ndan Samet,dün gece tarlasından çıkarttığımız 300000 adet tarihi altını çakozladı.
-Sıçtık mı diosun yani babacığım?
-Sıçtık ki ne sıçtık ooolum.Hemen Cafer dayına haber sal bir parça bez ile birlekte gelip,altınları zulaladığımız yerden alsınlar farklı yerlere gizlesinler.
-Emredersin babacığım;ama Cafer dayım okadar altını nasıl taşısın;bir kısmını da bize dün gece yarıdmcı olan Reza komşuya verelim.
-Yok yok olmaz.Zaten başımıza ne geldiyse Reza,Ali Ağa'nın ve hazineden pay alacak olan Mumi'nin oğlu yüzünden geldi.
-Ne yapmışlar babacığım?
-Dün gece tarladan altınları taşırken Hansel ve Gratel hesaaabı altınları evlerine kadar saça saça gitmişler.ertesi gün Samet de durumu anlaşım ve bir kaç şeyle everini aratmaya gitmiş.
-Kendi tarlasından yürttüğümüz altınlardan onada pay verecektik ama babacığım.
-Oooolum tepemi attırma benim ne kadar az kişi okadar çok altın.Hadi bakiim sen şimdi fazla vakit kaybetmeden ve şeyler bizim evi de basmadan hemen şeylerin bir kısmını al ve yaylan.
-Bi'daha sööölesene baba anlamadım neyleri alayım,neyler gelebilir eve?
-Oooolum şeyler diyorum ŞEY ŞEY!
-Anladım galiba babacığım.-Anlamadım yine ama siktiret,he de geç anasını satiiim-
-Tamam sen şimdi kasada ne var ne yok hepsini boşalt.Ardından ben sana  Cafer dayını yollıcam sen biraz salaksındır şimdi eline yüzüne bulaştırırsın,o sana yardımcı olur.
-Aip ettin ama şimdi babacığım,ne salakığımı gördün yiiaaa
-Hey Allahım evlat işte atsan atılmaaaaz,satsan satılmaaaaz.
-Efendim babacığım?
-Yok bi'şey,salla,kendi kendime konuşuyorum.Hemen ardından abinin,amcanın ve eniştenin yanına git ve onlarada aynı şekilde sıçtığımızın haberini ver.Ha bütün bunları tek başıma yapamam diyorsan,yanına ananı da al ööle git,emi evladım.
-Anladım babacım sen merak etme.Peki babacığım bütün bu altınları nerelere koyalım?
-Yahu nebiliiim işte bir kısmını bizim taralaya gömün ve üzerlerine küçük işaretler koyun.
-Tamam babacığım.
-Hadi saat 11'e kadar irtibatta kalalım.

İKİNCİ PERDE

-Selamınaleyküm
-Haa aleykümselam.N'aptınız altınları;büyük ölçüde eritebildiniz mi?
-Vallahi babacığım 30 bin tanesi elimizde patladı.İstanbul'dan bir malikane aldırdık,İçinde Bülent Ersoy başta olmak üzere,Madonna ve Pitbull konseri vardirmeyi düşünüyoruz.Altının bir kısmını anca bu şekilde eritebiliriz diye  düşünüyoruz.Olmadı Serdar Ortaç'a kumar borçlarını ödemesi için bir miktar da borç veririz,o bize sonra verir.
-Ha iyi ozaman tamam.Birazda öteki tarafa götürmek için ayırın kenarda kalsın.Arabistan'dan özel getirttiğimiz ipek kefenlerin cebine koyarız.

O esnada alttan,bir Nurhan Damcıoğlu ciyaklaması gibi bir ses duyulur"aaayyhhh ayhhh"

-Helâl o ses neydi?
-Dayım heralde babacığım;altınların bir kısmını,ben bunları kimeye yedirtmem diye kendi yemeye başladı da,sanırım bozağına dizildi.
-Boğazına dizildiyse,birilerinin ahını almış demektir.Yok yok ööle bir ses değil bu.Sanki Paralel Köy'den Samet'in cazgır karısının sesiydi bu.
-Babacığım bırak şimdi Paralel Köy'ü.Bu bildiiiiin paralel telefon hattı.
-Ha siktir liiiiaaayynn dinlenioz desene.
-Hah ben de tam onu diyecektim babacığım.

Tam o esnada telefona üçüncü bir ses daha karışır.

-Ulan ben o altınları size yedirir miyim ha?Hani birlikte kıraşacaaadık,hani birlikte günümüzü gün edip,bir elimiz dolarda,diğeri yuroda alacaadı.Sışşştın olum;bunu yanına bırakmam.

-Helâl oooolum galiba durum vahim.Samet abin bizi enseledi.Baksana paralelin diğer ucunda telefonun kablosunu kıçımıza sokmak üzere.Bütün sülaleye haber sal,o satın aldığınız malikaneye kaçıyoruz.Lan Sameeeettt sanada anca üçün birini bırakıyorum.Kaç oooolum kaç.Topuk!



Afişi Facebook'ta bir paylaşım sonucu keşvettim ve izin alarak buraya koymak istedim;fakat ses,soluk çıkmayınca yazımın kenarına yapıştırdım.Kim yaptıysa emeğine sağlık.Yazıma da isim konusunda ilham kaynağı olduğun için teşekkürederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder